vrijdag 23 september 2016

Bijna 6x4.......

23,99????????

Zou moeten kloppen, 23,99 is bijna 6x4.......

Nee hoor, geintje!

Vandaag op 23 september was het in elk geval 5x4, zie onderstaande foto:






De totaal kilometerstand die vanmiddag bij het naar huis fietsen op het schermpje van de fietscomputer verscheen.
Altijd leuk dit soort getallen.......

En die bijna 6x4 dan?
Ja, die zesde 4 komt er ook aan, nog even wachten tot 28 september.
Dan is het immers 4 jaar geleden dat er een "mooie rooie" uit de werkplaats in Dronten rolde, om de eerste kilometers te gaan afleggen op Nederlandse bodem.
En die kilometers zijn ondertussen gegroeid naar het bovenstaande getal, en gaan nog hoger komen als het aan mij ligt...........Op naar de 5 ***** status!

Tot zover,

Groeten, Adri.


8 opmerkingen:

  1. Herkenbaar! Ik ben ook altijd gefascineerd door ronde en bijzondere getallen op de teller. Gewoon je benen blijven bewegen, regelmatig onderhoud, soms wat plamuur en je hebt op een gegeven moment vanzelf de 100.000km op de teller. Nou ja, 99999 dan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zal ik vast nog gaan halen als ik tijd van leven heb, maar niet met de Strada, want er staat een QuattroVelo op de orderlijst in Dronten......
      Verder heb je natuurlijk gewoon gelijk, je komt er vanzelf.
      Wat die getallen betreft weet ik ook niet waar dat vandaan komt, m'n vrouwtje noemt me wel eens licht autistisch, zelf denk ik dat het wel meevalt.......
      ;-))

      Groeten, Adri.

      Verwijderen
    2. Hoi Adri

      Aparte boekhouding bij houden van al je fietsen, kom je wat makkelijker aan die 100.000 km ;-)

      Groeten, André

      Verwijderen
    3. Hoi André,

      Ben ik gaan doen sinds de Strada gekomen is, daarvoor had ik wel ongeveer een idee hoeveel km ik reed, maar hield het niet maandelijks bij zoals nu.
      En dan schrijf ik enkel de standen van BOB en de Scott op, de rest geloof ik wel, dat is niet de moeite waard.


      Groeten, Adri.

      Verwijderen
  2. Hoi Adri,

    Weer een mijlpaal. Zelf heb ik helaas weer wat knieproblemen en sta ik veel stil. Inmiddels bebop pedalen in de fiets gezet. Kijken of dat een beetje helpt.


    Groeten, Wilco

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Wilco,

      Ach het is gewoon een leuk getal, dat toevallig gisteren voorbij kwam.
      Jammer dat je knie weer opspeelt, het zou kunnen dat Bebop je kan helpen, die pedalen geven wat meer bewegingsvrijheid waardoor "gedwongen" verkeerde stand voorkomen wordt.
      Hopelijk vindt je hierin een oplossing!

      Wat kilometers betreft worden dat er nog meer, er is iets veranderd in de werksituatie, daar schrijf ik nog wel over binnenkort.

      Groeten, Adri.

      Verwijderen